چه عواملی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه عواملی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز

چه چیزی باعث تنگی نفس در یک بیمار به دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز درمان زندگی حفظ است، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که از بین بردن آن نشانه های بیماری کلیه و تنگی نفس یکی از یکی شایع ترین است.
چه چیزی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز؟
احتباس مایعات یکی از دلایل عمدتا از تنگی نفس است. برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این میزان طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بیش از حد مایع از حد می تواند در بدن انباشته می شوند و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز. حتی اگر دیالیز حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان کلیه های سالم موثر است. ساخت تا از علل بیش از حد مایع تورم و فشار خون را افزایش دهد، که باعث می شود کار قلب سخت تر است. مایع بیش از حد حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس است، که به دلیل ممکن است از تنگی نفس در دیالیز می شود
به جز احتباس مایعات، کم خونی و فشار خون بالا / پایین نیز می تواند از دلایل تنگی نفس، بنابراین به عنوان یک بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود بگویید و اجازه دهید به شما کمک کند آنها را برای پیدا کردن علل و پس از آن اقدامات مربوطه را.
اما صرفنظر از اینکه چگونه، به عنوان یک بیمار به دیالیز شما باید برخی از دستیار درمان های دیگر برای از بین بردن کسانی که عوارض دیالیز پیدا کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند بیمار به دیالیز کمک زندگی می کنند بهتر تسکین آن عوارض دیالیز. چه چیزی بیشتر، ممکن است کمک بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد پایین کلیه است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 2883
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: